Merabalar. Silikon uçla emziriyorum. Çünkü sol memenin ucu düz olduğu için başta hiç aldıramadım açlıktan ağladığı için hastaneden eve gelince silikon uç başladım. Ve hala sol memede süt az bu nedenle başta çok çekmediği için sağ daha iyi her zaman. Sarılık falan dönemi mama da veriyordum biberon philips aventin. Şuaralar sütümde azaldı üstüne meme dolu değilse süt akışı yavaşladığı an mızırdanmaya ağlamaya başlıyor bakıyorum mememe süt var ama çekmiyor. Elimle sıkıştıra sıkıştıra mememden ağzına süt sağıyorum resmen. Ama artık buna bi çözüm bulmam lazım. Başına gelen var mı? Sanırım sütümde azaldı iyice akşam üstü iyice bitiyor mama veriyorum mecburen.