Kedigiller Anneler oğlum 3 yaşında aşırı yemek seçiyor ve aşırı iştahsız takviye olarak ne verebilirim var mı öneriniz?
livanurvealpinannesi61 Kedigiller yemek seçmesine izin vermeyin düzelir. İştahsızlık ayrı bişey yemek seçmek ayrı bişey. Seçici olan çocuğa iştahsız diyemeyiz. Öncelikle yemek seçmesine izin vermemeniz gerekiyor