Ek gıda zamanından belliydi iştahsız olacağı ama bu kadarıda yoruyor artık zeytin peynir yumurta domates yani kahvaltilik hic bisey yemez zorla tadına baktırsam bile begenmedim der tukurur. 2.5 yaşında olacak neredeyse halen daha yumurtayı haşlayıp biskuviyle mama yapıp yediriyorum. Kofte kızartması tavuk kizartması patates pankek gibi seyler yaparım sabahdan. Çorbayı sever allahdan mercimek sehriye domates tarhana yogurt bunlari yer genelde ama bunlarda kilo aldırmaz ki. Bazen oyle oluyorki bu corbaları bilr bazen bitirmez bi kac kasıktan sonra tukururmeye baslar. Pilav makarna zten fiks her cocuk yer ama dedigim gibi bazı gunler bunları bile tam bitirmez yogurt yerdi daha yemiyor pilavı makarnayi kuru kuru yiyor. Artık kabul ettim iştahsız bir bebek oldugunu ama uzuluyorum onceden cok kafaya takar darlanırdım simdi zorlamıyorum ustune cok dusmuyorum yemiyorsa ama nebilim yiyen bebek gorunce imreniyorum. Dun iftarda bi arkadasin cocugun yemesini gordum imrendim benim kızdan kucuk ama oyle yiyorki hemde daha kilolu boyle seyleri gorunce uzuluyorum. Anne yuregi iste yesin cok kilolu olsun diye derdim yok ama en azından biraz daha kendini toplarlasa. Bu arada soran olur illaki tam 28 aylık 12 kilo 3.5 kilo dogmustu