ozge16623 elektronik ana kucağı almak istiyorum 30 günlük olduk ne diyorsunuz kullanan var mı işe yarıyor mu alınmaya değer mi
Asyaveannesi04 ozge16623 4 moms kullanıyordu arkadaşım ben babybjörn aldım. Ama arkadaşım çok kısa sürekli kullandı, ben 2 yaşına kadar
ozlemeslem55 ozge16623 elektrikli alma bence bende çok araştırdım elektrikli alacaktım ama son anda diğerlerinden aldım kızım emince gün boyu uyuyor onda 2 aylık tavsiye ederim
HELELEKADIN ozge16623 elektrikli alan bir iki ay sonra manuele dönüyor bende manuel var çok da memnunum cevrem de elektrikli kullananlsr hiç memnun değil