Doğum yapalı 8 ay olacak bileğimde baş parmağımda ağrı başladı doktor tetik parmak sendromu dedi takılıyor bazen parmağım bileğim canım çok acıyor fizik tedavi ve egzersiz önerdi başına gelen var mı nasıl geçti ben dayanamıyorum ağrısına 😔 geceleri çok sancı yapıyor