tgbcl tamam yutkunuyorsa endişe etmeyin , 6-7 kere çişli bez alın yeterli. Zaten emdikçe sütünüz artıcak. Ne kadar talep olursa bebişten o kadar süt üretimi olur. Sık sık emzirin ne zaman isterse verin. 2 saat 3 saat takılmayın. Birlikte yemek yesek ben 2 saat sonra acıkırım ama siz 4 saatte acıkırsınız. Öyle düşünün kimse bir değil. Bebiş daha erken daha geç acıkabilir. Siz daha sık memeye alın. Sürec düzene girer merak etmeyin 🤍