badiskohanim 4. Ay ve sonrası ortalama en az 500 gr alıyorlar veya 600-700 civarı artık ilk 3 ay kadar fazla kilo almıyorlar. Daha fazla hareket ediyorlar ve 4. Ay da atak dönemi, uyku gerilemesi, meme reddi vs bunlarla geçiyor. Bebeğiniz gayet iyi kilo almış. Boy konusunda bir fikrim yok ama bazen kullanılan mezura birbirinden farklı olabiliyor veya bebeğin gazı vs varsa kendi çekebiliyor. Bizim aynı anda bile bazen boy ölçüsü farklı çıkıyor. Veya aynı gün içinde doktor ve hemşire ayrı ayrı ölçüyorsa onda bile farklı çıkıyor. Sizin de öyle olmuştur. Önemli olan önümüzdeki ay nasıl çıkacağı ki bence sorun yoktur