Merhaba
Bende gecen ay 20sindr adet oldum şimdi 19 gün sonra dediğiniz gibi pembe akıntı geliyor .Çok değil ama sildikçe.Ağrı vs hiçbirşeyim yok sizinde mi öyleydi?Şimdi ne durumdasınız ? Birde benim spiralim var 1 yıl olcak ama ilk kez başıma geldi adetten bu kadar zaman sonra.Adeti uzatıyor falanda bunu ilkkez görüyorum.Devam ediyor mu durumunuz?