kuzuannesi42 Arkadaşlar merhaba daha önce buraya tatil için post açmıştım 19 Mayıs haftası kaş Kalkan gitme kararı aldık o tarihlerde deniz nasıl olur acaha fikri olan var mı?
CuteBadesMama kuzuannesi42 çok güzel oluyor bir sene mayısın başında kullanmıştım yıllık iznimi o zaman gittim deniz suyu sıcacık, yabancılar çoğunlukta oluyor ve sakince tatilinizi yapıyorsunuz. Yaz kadar yoğun olmuyor 🌸
Marianne kuzuannesi42 deniz gayet güzel oluyor. Ne sıcak ne soğuk. Akdeniz Ege gibi değil. Nisanın ortasından sonra girmeye başlıyoruz.
kuzuannesi42 yavruaslanlar ay eşimin işinden ötürü yazın gidemiyoruz o yüzden bu ayı seçtik soğuk olmasın da ılık olsa da yeter diyorum teşekkürler 🥰🥰
kuzuannesi42 oglum_ ayy sevindik inşallah öyle olur deniz olmayan göl bile olmayan bir ilde yaşıyorum balayından sonra ilk defa yıllar sonra tatile gideceğim 😂😂🥰 teşekkürler
kuzuannesi42 CuteBadesMama ayy umarım öyle olur moralim bozulmuştu denize giremem mi acaha diye doğum lohusalık vesaire derken yıllar sonra tatile gideceğim 🥰🥰 teşekkürler
kuzuannesi42 Marianne inşallah öyle olur çok sağolun kızım o zaman 15 aylık olacak ilk defa deniz suyu ile tanışacak 🥰🥰