prp2727 Kızım dokuz aylık morfiks bez kullanıyoruz gece 11 gibi değiştiriyorum sabah dokuz gibi uyanıyor sabah uyandiginda odada bir şişko uykusu oluyor bu kadar yoğun koku neden olur hep var yani artık rahatsız etmeye başladı
12betul prp2727 Molfix maalesef öyle …. Bizde akşamdan sabaha kalıyor . Sanki kaka yapmş gibi kokuyor . Misafirlikte bez yetişmemişti sleppy aldım onda bu sorun olmamıştı
annehalleri Gece prima kullanıyorum benimde sabaha odada değilde tulumunda koku oluyor hepsi yapıyo heralde