https://hizliresim.com/fadja18
1-2 ay ancak kullanmışımdır kızım emmeyi bıraktığı için hiç lazım olmadı uzun zamandır durduğu için sararmalar mevcut. 2 adet sıfır yedek valfi mevcut sarı olanı ben kullanmıştım fakat hâlâ kullanılabilir çok iyi durumda. Çok memnundum ben de hem bebebao vardı hemde bu, bundan çok daha memnundum hep bunu kullanıyordum çekim gücü süper ötesi. Sıfır fiyatı şu an 3.190₺ ben 900₺ satıyorum detaylı resim
İsteyene dolap hesabımı verebilirim veya fotoğrafları gönderebilirim