Oğluma bronşit tanısı koyuldu 2 gün prednol 10 mg iğne yapıldı 3 gün antibiyotik kullandırıldı iğne ve antibiyotik bitti buhara devam ediyorum günde 2 cortair 3 rontokol burnunu sürekli açıyorum bugün 4.gün ama bugün iyice tıkandı çok hırıldırıyor normal mi ne yapmam lazım