Merhabalar. Bebeğim 5 aylık. Dışarı çıkıp dolastigimiz zaman hala pusete koyuyoruz. Desteksiz cok fazla oturamiyor fakat ne zaman pusete koysak kafasini diklestirip etrafa bakinmak istiyor. Uzun sure de oyle bakiniyor. Normal bebek arabasina gecebilir miyim? Bebek arabam Kraft Kenya S, tam yatış pozisyonu da mevcut. Siz ne zaman puset kullanimini biraktiniz? Genelde 6. Ayin bitmesini bekletiyorlar ama bu durumu yasayan var mi?