Merhaba arkadaşlar, kızım 15 aylık dün gece yataktan düştü uyurken, düştüğü yer yüksek olunca hemen acile götürdük doktor tomografi istedi çektirdik yanında bende girdim.(kızımın kafasını Tutmak için )oradaki kişi bana emziriyomusun diye sordu evet dedim ilk sütünü sağ dök ondan sonra sonra emzirmeye devam et dedi bende de sağım makinası yok nasıl yapabilirim ne kadar emzirmemem gerekiyor bir bilginiz varsa yardımcı olabilrmislniz