Bebeğim 8 aylık küçük sallanan anne yanı beşik vardı onla uyuttum hep büyük beşiğe aldım şimdi koyar koymaz çığlığı basıyor dönüyor kenarından tutup ayağa kalkıyor 1 haftadır omzumda uyuyor totosuna beline hafif vuruyorum hışşş diyorum kulağımla oynuyor yüzümle oynuyor saçımla oynuyor uyuyor normal mi yani hep mi omzumda uyuyacak?