Kızlar kasımın sonunda doğum yaptım ilk reglimi 15 şubatta oldum ve normal olandan hem fazla yoğun ve gün olarak da fazla sürdü. Döngüm de 25 güne birdi. Şu ana kadar olmam gerekiyordu tekrardan. Doğum sonrası böyle bir regl düzensizliği yaşamak normal mi yoksa telaşlanmalı mıyım sizce