Hanımlar normal dogum yaptım 20 gün oldu bugün ben kabizim doktorum bi ilaç verdi onu içiyorum sabahları rahatlıyorum bir kac gündür içemiyorum vaktim olmuyor hep unutuyorum bebegimde bugün kabız oldu acaba ben kabizim ondan olabilir mi birde kendim için neler yapabilir ? Yiyebilirim yani inanın sabah aç karina ilaç içmek aklıma gelmiyor bazen kahvaltı yapacak zamanım bile olmuyor açıkçası ama çok zor durumdayım yardımcı olurmusunuz ?