Daha çoook çok yeni hiç üzülmeyin bir kere birinci kural bu. 💓 Benim bebeğim de kavrayamamıştı, iki ay kadar silikon uç ile emzirdim ki 3-4 gün sütüm yoktu, damla damlaydı diye hatırlıyorum.
Hastaneden eve geldim yanımda mama ile her şeye hazırlıklı olarak.. Duş aldım, annem bebeği biraz tuttu, bir saat kadar uyudum ve mental olarak rahatladım işte o zaman o damlalar çoğalmaya başladı. Ta ki ben rahatlayınca..
Bulgur pilavı, incir, kuru incir, tahin + muz, yulaf lapası böyle badem, fındık, kuru kayısı ve hurmalı; bunlar ben de süt yaptı. Bir deneyin isterseniz.
Bir de ben kullanmadım ama solgar Brewer’s Yeast with Vitamin B12’nin süt yaptığını burada okudum. Sütüm azalırsa diye atmıştım bilgi havuzuna. 😅 Ha bir de lansinohun göğüs ucu çıkarıcısı var, bir denersiniz ama bebek emdikçe göğüs ucu belirginleşecek zaten zamanla.
3 gün çok yeni daha tatlı anne, görün bakın boşa üzülmüşüm diyeceksiniz. 💓