Hyryygt canım bızde aynı 18aylık oglum 4aylıkken olmustu. İçine kacıyordu hep sıyırıyordk hatta tam sıyurmamısız yapısmıs 11aylıkken falan gıtmıstık doktor sıyırmıstı. Duzelmsti ama sımdı kenarından yıne yapısıklık var gıbı.. Ama buyudukce gecermıs gitmeyecegm bı dha.