rumeysz ben de aynı sorunla ilgili post açmıştım muhtemelen onu da okumuşsunuzdur, bir çok şey denedim, işe yarayanlar;
Uykulu emzirmek
Uyandıysa iyice acıkana kadar beklemek
Ağlıyorsa önce pışpılayıp sakinleştirmek sonra emzirmek
Yine almıyorsa ayakta emzirmek ki ben çoğu zaman şarkı ninni falan söylediğimde ekstra sakinleşiyor.
Diş hazırlığı ağrısı varsa önce damaklarına çok bastırmadan masaj yapmak da rahatlatıyor benim kızımda erken başladı.
En önemlisi sakin kalıp çok zorlamamak kesinlikle tam tersi etki yapıyor zorlamak
Allah kolaylık versin