İyi akşamlar, kızım sabahtan beri balgamlı öksürüyor, 2 hafta önce ventolin kullandık 1 hafta, 1 hafta iyiydi şimdi de balgamlı öksürüyor, burun temizliğini yapıyoruz, evi havalandırıp nemlendiriyoruz ama uyku uyuyamıyor öksürmekten. Neler yapabilirim ? Doktordan randevumuz Salı gününe , viks vs yaptık ama bişey değişmedi. ( 4 tane dişi de aynı anda çıkıyor ondan olabilir mi ?)