Kızım 4 yaşında ayrı odası var. Oğlum ise 3 e yaklaştı yanımızda yatakta yatıyor. Hal böyle olunca kızda yanımıza geliyor oğlanda bizim yatağa geliyor kim nerde yatıyor belli değil. Oğlanı da kızın yattığı odaya alayım diyorum daha yaşları küçük en az 5-6 sene rahat aynı oda da kalırlar diye. ( tek müsait oda var) ranza düşündüm kızı üstte yatırırım diye ama beni korkuttular oyuna çevirirler tepesinden atlarlar diye. 2 tane yatak yanyana koysam tek odaya nasıl olur ( oda geniş değil yan yana koyunca 1 adımlık mesafe kalacak?