nihaltepe 2-3 saat uykuyu 18 aylığız tek uykuya geçtikten sonra bir iki kere gördüm 🤦🏻♀️ uyanıklık süreleri kısa olduğu için Max 40 dakikayı görmüştüm ama o aylarda 20-25 dakika uyurdu benimki de. Yüzüstü uyumuyordu ama. Biz reflü yatağı kullanıyorduk, kundakta hazır kundak. Reflü yatağında yanlarda bariyer gibi sünger olduğu için yatırdığımm gibi kalıyordu. Kundakta örtüden daha iyi tutuyordu çok faydasını gördüm