Kızlar adet lekelenmeleri ile ilgili kafamı kuracalayan bir konu var. Benim adet kanamam baya kısa sürüyor yaklaşık üç gün ama sonra sadece günde bir defa gelen ufak lekelenmelerim oluyor yani peçeteye sürünce gelen yada günlük pede gelen kahverengi lekeler. Ben 4. Günden sonra abdest alıp oruç tuttum çünkü bazen hiç gelmiyor. o şekilde de oruç tutmamak beni rahatsız ediyor çünkü. Ama lekelenmelerin sonu bir türlü bitmiyor. 4. Günün sonundan beri Kaç defa abdest aldım bilmiyorum. Tam abdest alıp niyetleniyorum kahve leke. Ama sadece bir kere geliyor. Bugün adetimin üzerinden 8 gün geçti yine abdest aldım ama bu sefer de banyodan bir saat sonra açık kahve leke gelmiş. Tekrar mı gusül alma gerekiyor? Sabah alsam abdesti olur mu acaba