5 gün boyunca ciğer enfeksiyonundan dolayı hastanede tedavi gördük çıkmamıza 2 gün varken kendini sıkıp titremeye başladı elimi tuttuğunda bana sarıldığında eline bir şey aldığında tabiri caizse dişlerini sıkıp titriyor tabi bu olay her defasın da olmuyor ve 2-3 saniye falan sürüyor ben de canı serumdu damar yoluydu vs. Dolayı çok yandığı için o siniri sitresi atıyor dedim ama eşim illa bi araştırmaya götürelim diyor internetten baktık epilepsi belirtsi diyor aynı durumu yaşayan var mı ?