gunes3134
Basma kadayıf ve trileçe düşünüyorum, hem şerbetli hem sütlü tatlı olsun dedim ama karar değişebilirim😄
Dondurucuda böreğim var çıtır börek onu pişiricem.
Kahve yanına atıştırmalık bir şeyler alırım belki.
Limonata yapmayı düşünüyorum bir de , tatlı tatlı millet bıkıyor serin bir içecek iyi geliyor.