İkizlerim var.Oğlum 10 aylıkken 10.700 grmdı.şimdi 12 aylık 10.300 grm.Yemesi güzel,Çokta iyi besliyorum ama aşırı hiperaktif,patlamış mısır gibi duramıyor yerinde.Kızım da hareketli ama 200-300 grm alarak devam ediyor.aynı şeyleri yiyorlar.Aralarında 700 grm fek varken şuan 200grm var.Hareketli bebeğe ne versek yakıyorlar.Makarna-pilav-buğday ekmeğine ağırlık vereceğim artık,enerji ihtiyacını karşılayamıyor demek:/