gzd_nhr oğlumda kardeşim ile aynı anda hamile kaldık. Yeğenimde meme reddi yaşadığı için genelde sağarak beslerdi. Benimki sadece memeden süt içerdi. Eylülde işe başlayacağım belki sağarım diye onun makinesiyle denemek istedim ve 1-2 damla zor çıktı. Kardeşimin göğsü alışkın olduğundan çıkıyordu ama benimki çıkmadı. Ki göğüs pedi de kullanmazdım. Göğsüm taşma olayı da olmazdı. Şuanki bebeğimde de hiç kullanmadım. Sadece meme gittik. Kilo olarak da hep persentil üstüydü. Demem o ki göğsünden süt akmaması sütün olmadığı anlamına gelmez, sağınca süt gelmemesi sütün olmaması anlamına gelmez, bebeğiniz sürekli memede durması duymaması anlamına gelmez. İlk 3 ay gebelikteki trimesterların 4. Sü derler. Ve son olarak meme mama giden annelerin çoğunda meme reddi oluyor ve meme reddini 1 hafta yaşamış birisi olarak( ne emzik, ne biberon vardı ama reddi yaşadım) çok zor bir şey.