Bebeğim 2.5 aylıkken bronşiolit tanısı konuldu ve 10 gün hastanede yatırıldı orda tedavi edilip orda ilaç ve hava verildi bebek küçük diye. Siz evde misiniz çok şaşırdım ve bence de o kadar küçük bebeğe öyle bir krem kullanmayın. Benim bebeğim büyüdüğü zaman yine böyle soğuk algınlığı gibi bişey olmuştu viks viks dedi herkes. Neyse alayım çocuk rahat etsin dedim eczacı bebeklerde kalp çarpıntısı yapıyor dedi hatta ben kendim kullanınca bile yapıyor dedi. Almadım. Kendin viks hiç kullanmadım bu yaşa kadar o yüzden gerçek deneyimi bilemiycem ama bebeğim için riske atamadım. Bence kullanmayın.