ozlemozkan zeynepx16 ya benimde bebeğim 2 buçuk aylık benim de bugün mesela reçeteye sildiğimde kan vardı bazen böyle bir iki gün geliyor sonra duruyor bende endişelendim sizde de mi öyle oluyor
pelinyt zeynepx16 bende emziriyorum 2 buçuk aylık oldu hep lekelenme kanamayla geçti sadece 15 günüm boş geçmiştir 🥲 6 aya kadar düzensizlik normal dediler ama yorucu ve bunaltıcı bir durum ama siz belki adet görmüş de olabilirsiniz
nazansay Benimde bugün 2 ay oldu lekeneyoirm adet oliyorum sanıyorum ama devamı gelmiyor bı kaç gün sonra peceteyke silince tekrar leke geliyor anlamadım gitti
zeynepx16 nazansay aktif emziriyor musun sende emziren anneler hemen adet olmaz diyorlar ama anlamadim bende
nazansay zeynepx16 hayır sadece 15 günlükken gittim seseysn yerim kızarmıştı pişik gibi ultrasonla baktı sorun yok dedi daha da gitmedim o kızarıklık pişik gecnisti 2 gündür dikisim sizliyordu baktım yine kızarmış
nazansay Birde benim sezeryan kat yeri sürekli kızarıyor pişik olur gibi sızlıyor sanırım göbeğim katlandığı için oluyor siz de de böyle bı problem var mı?
zeynepx16 nazansay kızarıklığım yok ama arada yerde oturuyorum ida sızlatıyor bıcak saplaniyor gibi oluyor oda herkeste varmış normal yani
zeynepx16 ozlemozkan benim daha ilk oldu otururken akıntı hissettim ic camasirima baktığımda pembe kan vardi degistirdim pecete koydum cok hafif peceteyede gelmis sonradan durdu
zeynepx16 pelinyt sanmıyorum adet olduğumu cunku akinti kesildi ben hamilelikten korktum korundum ama yinede ne olur ne olmaz cogu kadindada oluyormus boyle sanirim icim rahatladi