İyi akşamlar .oğlum 2 yaşına girdi bu ay bizde emzirmeyi bıraktık. Nerdeyse 10 gün oldu ama hala hicbirsey yemiyor. Emerken de pek yemiyordu zaten ama biz emdiği için diye düşünüyorduk. Ama simdi hicbirsey yemiyor eskisi kadar da yemiyor .zayıfladı iyice gözleri çöktü resmen .yemek istemiyor hicbirseyi tadına bile bakmiyor merak etmiyor ,abur cubur dahi istemiyor .Ne yapicam ne edilen nasıl duzelicek