Oğlumun bu ara iştahı biraz iyi daha öncelerine göre iyi yiyor yani. Gün içerisinde 3-4 defa bazen 4-5 defa kaka yapmaya gidiyor hepsi de az az öyle dolu dolu da değil. Probiyotik vs alsam düzelir mi bu durum? Çocuğun da aynı durum olan var mı,normal mi? Son zamanlar da böyle yapması dikkatimi çekti,beslenmesi ile alakalı bir durum olabilir mi? 4 buçuk yaşında bu arada.