Kızlar 1 ay 4 günlük kızım 3 4 gündür hiç susmadan ağlıyor gazlı bir bebek ama gazını çoğunlukla kendisi çıkarabiliyor çıkaramazsa ben masaj yapıp çıkarıyorum üstten de rahat çıkarıyor ama hiç susmuyor hiç uyanık olduğu sürece hep ağlıyor ve uyuyamıyor uykuya dalamıyor uyusa bile bi 5 dk sonra ağlayarak uyanıyor bazen de bakınıyor hiç rahat değil aşırı kusuyor ne yapacağımı şaşırdım her türlü yolu denedim çok zor uyutuyorum uyusa bile 5 dk sonra hemen kalkıyor çok ağlıyor başına gelen var mı gaz la ilgili mi acaba bu ağlaması en azından sebebini bilsem çok zorlanıyorum uyku sıfır bi tane daha çocuğum var 3.5 yaşında o da benden ilgi bekliyor ama kızım böyle olunca onunla hiç ilgilenemiyorum yemek bile yediremiyorum 😢