uykusuzanne__ Evet hanımlar bayramlık aldınız mı kendinize her sene alırdım bu sene hiç içimden gelmedi almak nedense daha çocuklara bile almadım 💔gurbetteyim onun etkisi mi var bilmiyorum 🤷♀️🥲
Niyesordunbucevabi uykusuzanne__ Aldık canım ramazan ayı girmeden alışveriş yaptık kalabalığa kalmamak için ve oruçlu gezemiyorum diye
HELELEKADIN uykusuzanne__ kendime de almadığım oğluma da 14 Şubat’ta doğum günüydü 4 takım kıyafet geldi hepsi de çok şık güzeller o yüzden yeni almadım kendime de zaten bir yere girmediğim için almadım 🥲
vy_ uykusuzanne__ bende almadım çocukken çok almazdık biz birde babam vefat etti ben çocukken ondan sonra da hep evde oluyoruz hiç bayramlaşmaya gitmiyoruz genel de bize gelirlerdi herkes evdeyiz diye almazdık normal ev haliyle olurdum evliyim 1.5 yıldır hala almıyorum içimde bir heves yok gibi yeni doğum yaptım hiç bir şeyim olmuyor bakalım ne yaparsam bayramda
Niyesordunbucevabi uykusuzanne__ sağol kuzum öyle düşünme en azından çocuklara al bayramların önemini öğrenmelerini için biz sürekli bahsediyoruz o heyecanı yansıttık çocuklara benim kızlar gün sayıyor bayram için 🥰
uykusuzanne__ Niyesordunbucevabi bende onun için almak istiyorum çocuklara canım yarın kızımla gidip alacağım inşallah bakalım🥲
mbabygirlm Niyesordunbucevabi dün bir tane ekose etek aldım ama beli ve boyu olmadı acaba yaptırsam mı yoksa değişim mi.yaptırssm. aldığım yerde başka güzel bir şey yoktu ne yapsam
Niyesordunbucevabi uykusuzanne__ orda var mı güzel mağazalar canım ? Kendine nasıl buluyorsun tesettür oluyor mu
annelife vy_ oversize, kilo verseniz de giyebileceğiniz bir şeyler alın emzirme döneminde. İnsan giyecek bir şey bulamadıkça sinir oluyor.
binnur37 uykusuzanne__ 2 3 ay önce eksiklerim var diye birşeyler almıştım henü giymedim bayramda onlardan birini giyerim diye düşünüyorum bakalım 😏
Pamukhanim_ uykusuzanne__ aldık canım ailecek mint yeşili kombin yaptık. Mint yeşili bir bluz altına kot pantolon aldım ama kararsızım siyah kumaşda giyebilirim.