kedili1anne Kızlar emziriyorum şuan Memnun musunuz? Kilo sinir adet gecikmesi yapıyor mu? Ne kadar süre kullanabilirim yada aklınıza gelen herhangi bilgilendirmeyi yapabilir misiniz çok çekiniyorum zararlıdır diye
aysebb kedili1anne Zlynda kullanıyorum ben 40 ımda başladım. 2,5 yıl oldu. Sinir, kilo sorunu yok zaten bunlar yeni nesil haplar kilo yapma gibi bir durum yok artık haplarda. Tek yan etkisi adeti kesme oldu bende o kadar
ogretmenanne2024 kedili1anne zlaynda kullandım 6 ay adetim duzenliydi. Bebeğim emmeyi bırakınca yasmine geçtim 8 ayda onu kullandım. Kızım 14 aylıkken hapı bıraktım bebek istedigimjz için . O ay adet oldum ardından hamile olduğumu öğrendim.ben de herhangi bir yan etkisi olmadı
kedili1anne aysebb bir kadının adet olmaması normal karşılanabilir mi acaba bir zararı var mı bilginiz var mı bu konuda
aysebb kedili1anne Bu hapı kullandığınız sürece normal zaten. İlacı bırakınca tekrar olmaya başlıyorsunuz. Doğum kontrol hapı kullanan çok insan var çekinmenize gerek yok bu konuda
efnannisa Ben 18 ay kullandım hiç bir sıkıntısını görmedim sadece ara sıra baş ağrısı yaşadım microgynon kullandım bu arada
b26ada Bende 8 aydır kullanıyorum. Cerazette. 8 aydır 2 ya da 3 kere regl olmuşumdur. Düzensizlik yapıyor evet ama bir sıkıntısını görmedim şimdiye kadar. Koruması da iyi bence.
kocatarafindanefret cerazette kullandım 1 sene adetimi kesti bırakınca adet oldum kötü yanı buydu sanırım kilo da yaptı çok emin değilim ama bu hapı kullanırken 12 kilo aldım haptan mı başka bir şeyden mi bilmiyorum