MDG_ kilo başına 2 damla olacak şekilde benim bebeğimde normalde 14-15 damla vermem lazım ama 10-11 damla veriyorum,ilaçtan olduğuna emin misiniz belki tevafuk olmuştur, bestiron benim bebeğimde sorun olmadı ama yinede içiniz rahat etmesse sidefer de iyi diyolar onla devam edin isterseniz