Kızım doğduğundan beri uykuyu seven bi bebek olmadı ama 2. Ayını doldurup 3,5 aylık olana kadar geceleri 5-6 saat kesintisiz uyumaya başlamıştı. 3.5 aylıkken 4. Ay atağı ile birlikte saat başı kalkmaya başladı ve her seferinde meme olmadan sakinleşmedi memeyle uykuya daldı. O günden beri en uzun kesintisiz uykusu 2-2.5 saat. Bazen 15 dk arayla kalkıyor suan 6.5 aylık. Bu böyle ne kadar devam edecek ben ne kadar dayanabilicem bilmiyorum. Bebeğinde aynı sorunu yaşayıp uyku eğitimi vs çözüm bulan oldu mu? Desteksiz büyütüyorum çok yoruldum