bambammko Arkadaşlar ben doğum yaptığım yerde sarılık olmasın diye mama vermişlerdi ben vermek istemedim anne sütüyle şükürler olsun düştü ama 40 ından sonra sütüm yetmedi doymadı huzursuzlandı uyumadı ve doktorumla birlikte mama vermeye karar verdik doğum yaptığım hastane Aptamil pronutra veriyordu bizde devam ettik ama bebeğim her mama almada sürekli kaka yapmaya başladı ama sürekli iki gün de geceleri 3-4 saat uyuyan bebeğim sürekli uyanmaya başladı ve ıslak mendil kullanmama rağmen sürekli kaka yaptığın için çok kötü pişik olmaya başladı ve biz mamayı değiştirmeye karar verdik bide bu toplatılma mevzuları inanılmaz kafamı karıştırdı Hipp e geçtik ama hippin kabız ve gaz yaptığını okuyorum iyi diyenler de çok ama çok kararsız kaldım kilo almıyor diyen de çok lütfen deneyimlerinizi paylaşmanızı istiyorum
seros3535 bambammko İlk aptamil denedik orda kabız oldu kusup durdu 14 aylık olcak hipp kullanıyoruz asla sorun yaşamadık sadece tek fark ettiğim tam doyurmaması ve kilo aldırmıyor
FtsCvlk bambammko ben ilk hipp kullanıyordum sonra evolvia kullanmaya başladım ve inanılmaz memnundum ama stok sorunu yaşamaya başlayınca tekrar hipp’e döndüm. Genel olarak memnundum. Bebeğim de severek içiyordu.
adenndmrhn bambammko kızım 2 aylık hipp combiotic kullandım aşırı kabızlık ve gaz yaptı şuan Aptamil proseyneo kullanıyorum memnunum
melisatasceken Hipp coumbiotic kullandım doğduğundan beri hiç kabızlık gaz sorunu yaşamadık tabiki her bebek farklı ama tek organik içerik hipp mama değiştirecekseniz deneyebilirsiniz hipp i
melisatasceken gizemyaren0 biz emmede ilk doğduğunda çok sıkıntı yaşadık oğlum 3 günde 390 gr kaybetti mama desteğine hipp ile başladık günlük 20 gr haftada 100gr almasını hedeflemişti doktorumuz o dönem hipp ile toparladık son 2 aydır aptamil kullanıyorum mama+ek gıda 11 aylık şuan hippte hiç sıkıntı yaşamadım kendi adıma konuşacak olursam 🌼 kilolu olup olmaması birazda anne baba genetiğine bağlı oluyor bizim oğlan minyon birazcık 😅
gizemyaren0 melisatasceken masallahhh canım orası doğru gerçi benim bebeğim emmeyi bıraktı şuan 5 aylık iştahlı bebek değil çok zorla uyku arasında besliyorum bu durum beni çok yoruyor Allah’ım inşallah düzelir bebeğim iştahlı içer
fethh Hipp kesinlikler öneririm doğduğundan beri Hipp verdim anne sütü çok az alabildim kızım Şuan 11 aylık, 80 cm ,12 kilo
Beceriklianne Bebeğim 23 günlük mama ve süt şeklinde ilerliyoruz hip kullandık aşırı gaz yaptı evolvia ya geçtik bakalım şimdilik güzel gidiyir
annehalleri bambammko her mama her bebeğe uymaz bizimki hipp le başladı şuan 5 ay 2 günlük 6 kiloya yakın aldı bilmiyorum iyi mi kötü mü .kabız asla yapmadı şuan demire başladık demir kabızlık yaptı .kabızlık da gaz da yoktu .gaz da normal derecede vardı her bebekte olan
_arven_ Doğduğundan beri hipp combiotic ile takviye yapıyorum. Hiç sorun yaşamadık. Kilo konusunda şişirmiyor bu da bence iyi bişey.
suheyla92 bambammko hipp organic combiotic kullanin gaz yapmiyor hazmi kolay ve kilo alim sorunu hic yasamadik
lenakor bambammko hipp kullanıyorum kabız ve gaz yapmadı 4 aylıkken başladık memeyi reddettiği için şuan 7.5 aylık 9.5 kg
aksutuce bambammko doğduğunda klloasu az diye anne sütüyle birlikte 1 ay Evolvia kullandık. 5. Ayına girdiğimizde kilo alımı az olduğu için doktor mama önerdi . Doğumda Evolvia kullandık diye onu aldık ama ishal yaptı içmek istemedi . Doktorumuz Hippi önerdi . Aldığımız gibi içmeye başladı. Kabızlık gaz olmadı . Aksine kakası düzeldi. Şuan 1 haftadır kullanıyorum Hippi memnunuz . Severek içiyor
nrgalt bambammko ikizlerim yenidoğan yoğun bakımda kaldıklarında prematüre bebeklere uygun aptamil prematil veriyorlardı ve bende yaklaşık 3.5 kilo olana kadar aynı mamayı kullandım. Sonrasında aptamil prosyneo denedik ancak çok sevmediler zor içiyorlardı. Sma comfort önerdi doktorumuz. 2.5 kilo başlayan serüvenimiz 3. Ayda 5.5 kilo olarak devam ediyor. Gaz ve kabızlık problemi yok bu nedenle önerebilirim. En rahat içimi olan ve gaz yapmayan mama olarak duymuştum
rojinyldz karahanlii0 evet bugün tüm gün sma comfort 1 aradım hiçbi yerde yok sadece e bebek değil Migros’ta da yok 1 olan tüm seri toplatılmış ben Hipp organik combiotik kullanıyorum gaz kusma sorunumuz yok sadece doyurmuyor sürekli içmek istiyor ama çok güzel kilo aldırıyor 26 günde 1 kilo 200 gram almıştı Evolvia nutrapro plus bebeğimi mahvetti enfeksiyon kaptık o mamayla hippten devam edicez sma comfort bulana kadar artık
nrgalt karahanlii0 eczanelerden sipariş veriyoruz biz. 800 gr bulamıyoruz ama 400 gr vardı en son 4 kutu sipariş verdik
karahanlii0 rojinyldz e bebeğin sitesinde mevcut yavaş yavaş yeni sürümü piyasaya sürülüyormuş bayramdan sonra mapazalara da gelir herhalde. Bende hipp aldım bakalım inşallah iyi gelir aptamil pronutra mahvetti bebeğimi