Arkadaşlar selam 🌸 Geçen sene ayak parmaklarım soğuktan ölü beyazına geçip sonra düzeliyordu (raynaud sendromu). Doktora gittim herhangi bi romatizmal hastalık çıkmadı. 1 2haftadir da ayak parmak uçlarım, eklem yerlerim küçük kırmızı noktalar. Cam kesiginin üstünde yürüyorum gibi acıtıyor canımı. Raynauda benzer pernio olduğunu gördüm bunun da. Romatizmal hastalıgı olmadığı halde bunları yaşayan ya da sonradan romatizmal hastaligi çıkan oldu mu? Çözüm buldunuz mu?