accountant Kızım 7 aylık Puset yatar pozisyonda kaldığı için huysuzlanıyordu. Oto koltuk aldık bunda da öne yığılıyor bir şeyi yanlış mı yapıyoruz ?
gizematadeniz accountant aldiginjz oto koltugu uygun olmayabilir 7 aylik bebek icin. 0-18 gibi 0 kg dan baslayan koltuklarsansa yığılmamasi gerekir yatis pozisyonunda. Fotoğraf atabilirseniz bakalim
hulya_10 accountant 4aylıkken geçtik kilosuna göre parçaları çıkarılıyor bizimkinin sizde de öyle bir durum olabilir
uykuusuzmom accountant 5 ay 10 günlük civarında geçtik biz, destekli yeni yeni oturuyordu. 6 ay 19 günlük şimdi hala desteksiz oturamıyor ama otokoltuğunda rahat ilk günden beri, olması gerektiği gibi arkaya dönük oturtuyorun
adenndmrhn accountant yenidoğan uyumlu aldım 1.5 aylıkken başladık kullanmaya yatar pozisyonda oluyor
accountant gizematadeniz Uyuyunca böyle yığılıyor bir bakar mısınız elimle tutuyorum kafasını kaldırıyorum geri bırakıyor uyanıkken normal duruyor
hulya_10 accountant ters koyuyoruz şu anda dönebilir olanlardan. Şu videodaki gibi yenidoğan desteği çıkarılabiliyor belki sizinki de benzerdir
eymenku accountant bizim koltukta 0-36 ve içinde yeni doğan apartı diye ufak bı kırlent vardı onu tam oturacağı yere koyunca dik oturma değil de uzun oturma gibi bı pozisyona geliyordu zaten oto koltukları bir puset gibi yatmıyor sizinkinde öyle kırlent yoksa siz kendiniz ufak bı batteniyeyi falan katlayıp yapabilirsiniz oturacağı yere biz üç aylıkken başladık oto koltuk kullanmaya
accountant eymenku yenidoğan pedi gibi bir ped daha vardı o küçük gelir diye koymadık onla hiç denemedik teşekkür ederim
ekins accountant bizm oto koltuğumuz yenidoğan itibariyle kullanılıyor 6,5 aylıkken geçtik. Yüzü koltuğa dönükken yatar pozisyon verince daha yatık duruyor sanki ben öyle kullanıyorum kısa mesafelerde öne dönük dik tutuyorum