1anne1cocukk İçli dışlı olarak satılmıyor ayrı parçalar içine o gömleği tabikide almam yardımcı olur musunuz sizce 1 mi 2 mi
htice2909 1anne1cocukk ayy kahveye bayıldım çok hoş duruyl hangisini seçerseniz de güle güle giyinin inşallah ❤️
HELELEKADIN 1anne1cocukk lacivert çok şık duruyor çok beğendim ama kahverengiye de çok beğendim 😂 ikisini de al dhekdjdkn
gizem1111 1anne1cocukk ben kahverengiyi daha çok beğendim ya içine de yine bu tarz gömlek de olur aslında hoş durmuş