otuznisan canım 5 ay 14 günlük bebeğim var , gurbetteyim . O kadar yoruluyorum kiii … Kemiklerim sızlıyor , ağrıyor . Ne bacağımda , ne belimde dermanım kaldı . Bebeğim de , durmuyor . Sürekli ağlama sürekli kucak . Hemen , akşam olsun eşim gelsin diye dua ediyorum resmen.
Evin işi desen, asla ve asla bitmiyor
Biz de , tadımlara başladık onu yapmak bile zoruma gidiyor artık
Bayramda , aileme gideceğim 1 hafta falan kalacağım . Gün sayıyorum resmen 🥹
Allah , biz annelere güç kuvvet versin. Seni çok iyi anlıyorum