turuncukadin doktor bazı çocuklarda uyku eğitimi işe yaramaz tekrar denemeyin uyku terörü olabilir dedi.
Evet gerçekten bazı bebekler uyumayınca uyumuyor. Ben de bebeğimi ilk 40 gün sadece kucakta uyutabildim 😬 Asla yatakta uyumuyordu çok zordu. Uykusuz iken insanın psikolojisi alt üst oluyor, yüklenmeyin artık kendinize.
Bebek arabasında uyutsanız, yürüyüş yaparak? Hem size de iyi gelir.. Gerçi o yatma kısmı için biraz büyük mü artık bilmiyorum ama?
turuncukadin Eşimle de sorunlar olduğu için psikolojik olarak çok daha fazla etkileniyorum. Ama işte tüm bunlar bebeğime bağırmam için sebep olmamalı
Siz de insansınız. Yormayın ve yüklenmeyin artık kendinize, çok vicdanlı ve çabalayan bir anne olduğunuz çok belli. Olmuş artık vurmamışsınız ki Allah korusun, evet bağırmak da hoş değil tabi ama siz de farkındasınız zaten bir daha o raddeye gelmemeye çalışın sadece 💓