sultis2 Merhaba hanımlar biri 4 yaşında diğeri 10 aylık minnoş kızlarım var 🐥🌸 Büyük kızım klozete taktığımız aparatla tuvaletini kendi yapabiliyor . Aparatın ne olduğunu tahmin etmisisnizdir hani basamağı ve oturması için daha küçük bir alanı olan aparat . Ben boşsam tuvalet kâğıdıyla yada ıslak mendille temizliğini yapıyorum ama bazen küçük kızımı uyutmam gerektiğinde yada bazen acelem olduğunda kendisi hemen yapıp çıkıyor ve bazen kaşıntısı olduğunu söylüyor siz çocuklarınıza öğrettiniz mi yada nasıl yol izliyorsunuz iki çocuklu anneler beni anlar bazen öyle anlar oluyor ki ben bile tuvalete zor gidiyorum küçük kızm yakamı hiç bırakmıyor haliyle büyük kızımda arada kaynıyor ama gece yatmadan eğer küçük uyuyorsa belden aşagısını güzelce yıkayıp kurutup temiz iç çamaşırı giydiriyorum oda dediğim gibi küçük ortada yoksa
Marianne sultis2 4 yaş taharet kullanması için küçük daha. Uzanamıyorlar daha. 5,5 yaş kızıma 1 ay önce öğrettim. Artık ilk okula başlayacak, 2 aylık bebeğim var.
Meri-Mel sultis2 Kızım 3 yaş 4 aylık 1 sene olacak neredeyse öğreneli kendi bazen ben yapmak istiyorum diyor kontrollü olarak arada yaptiriyorum tabi sonra tüm herşeyi değişiyoruz, çoğu zaman da ben yapıyorum şimdilik sadece yıkanmış ıslak mendil ile devam ediyor sik banyo ysptirup çamaşır değiştiriyorum bir ker pişik oldu kaşıntı yok şükür.
yorgunargindarginmomy 3 yaşına giricek oğlum Allah izin verirse. Daha 4 ay oldu tuvaleti öğreneli.Klozete oturuyor dediğiniz gibi aparatla ve her gün ben yıkayıp siliyorum .Bence 3 ve 4 yaş taharet öğrenmesi için erken .
gmzshn 3,5 yaşında tahareti ben yapıyorum yani klozete oturuyor kız kendisi yapamaz tek başına. Dediğiniz gibi benimde 8 aylık bi oğlum var bazen kızım kendisi gidiyor silip atıyor sifona basıyor ben sonradan yıkayıp çamaşırını değiştiriyorum