Oğlum 2 ay 13 günlük gazlı bı bebek gaz ilacı ve bağırsak için damla kullaniyoruz ama fitigimiz var doktor damarlı dedi damar disariya çıkarsa morarirsa müjdele gerekir ama yüzde doksan geçer dedi cerrah da aynı şeyi söyledi ama oğlum kakasini yaparken osururken inanılmaz derece de agliyo ftik ağrı acı yapar dedi osururken kaka yaparken ve ben dayanamıyorum çay kaşığıyla ara ara colplol versem olur mu