Bebeğim 6 aylık tadımlar bitti şimdi öğün zamanı 2 öğün yapacağız benim bebeğim maalesf geç uyuyan bir bebek saat 11 de uyuyor öğünleri saat kaç gibi vermem lazım sizler nasıl yapıyorsunuz tecrübelerinizi paylaşır mısınız öğünlerde nelere dikkat etmem lazım (anne sütü ve mama alıyor)