Kızlar bayrama kısmet olursa 3 tepsi baklava yapıcam
1’er tepsi burma baklava,normal baklava ve soğuk baklava yapıcam.
Yarın yapayım diyorum son dakika sıkıştırmak istemiyorum çocuklar ve temizlikten dolayı.
Erkenden yapıp şerbet dökmeden streçleyip soğukta bekletirsem sorun olur mu?