Merhaba kızlar ilk bebişim 9 günlük şu an ilk günler sütüm hiç yoktu. Dünden beri bebeğim memeyi tutmaya başladı ve sütüm gelmeye başladı bugün sabahtan beri iki kez mama verdim sadece onun dışında emzirdim. İçim rahat değil. Aç kalıyorsa sütüm ağzına dolmuyorsa diye korkuyorum. Silikon uç kullanıyorum. Memelerimi iyi emdiyse yani ortalama 20 dk falan emdiyse doyduğunu düşünüyorum. Bu doğru mu sizce? Ve süt olmasa emmez değil mi? Mamayı böyle çok azaltarak hata mı yaptım diye içim içimi yiyor. Sabahtan beri 4 çişli bezimiz var. Bu yeterli midir acaba? Biliyorum benim anlamadığım siz nereden anlayacaksınız ama işte tecrübem yok sizden fikir almak beni rahatlatıyor 🥺