teachermom_ ben bir gün önce bakırlı spiral taktırdım yaşadığım şehrin tıp fakültesinde doktor emzirdiğim için en iyi bu olur dedi diğerleri hormon içeriyor diye neyse ben panik ve korkak bir insanımdır ama en büyük korkum şu an bir kez daha hamile kalmak ve çocuğumun olması (3 aylık kızım var) ha korunurkwn de olursa yani Napim ben önlemimi almışım takdir allahtan takma sürecine gelirsek 2020 tl para verdim ne alaka eskiden bakır ücretsizmiş hatta ketemde taktırmış bir akrabamız ücret vermemiş beni doğumhaeue yönlendirdiler orda doktor taktı acı eşiği düşük bir insan olarak evet biraz acılı oldu ama dayanılmayacak bir acı değil gözümde büyütmüşüm regl ağrısı gibi bir ağrı düşün önce Smear testi verir gibi spektrumlu yerleştiriyor sonra o sırada rahim ağzına bir şey mi sürüyor sıkıyor naptı bilmiyorum orda bir ağrı giriyor en son da tüple spiral takılıyor bir de orda ağrı hissettim ama şöyle regl ağrısı gibi düşün takan doktorda gergin olduğumu anladı konuşarak yaptı bak şu an böyle yapıyorum şöyle olacak vs diye sonrasında 4-5 saat regl ağrısı gibi ağrım oldu geçti lekelenme olur birkaç gün dedi evet o da var 2 gündür ama az işte benim korunma hikayem böyle lütfen allahım ben önlemimi aldım ben tekrar isteyene kadar sen de beni koru 🥲