kaygiliannee 2.5 aylık bebeğim en başından beri uyku konusunda tskıntılıydım ve beşikte sallayarak uyutuyordum kucağımda pilates topunda kundak desteğiyle. 2 aylık olunca emzik verdim zar zor da olsa yatağına yatırıp okşama sevme pış pışla kendisi dalıyordu uykuya. Şuan öyle devam ediyor. Akşam 7_8 arası mutlaka gece uykusuna geçiyor sabah 7 de uyanıyor. Gündüz de 1 saat max 1.5 saat arayla uykuya geçiyor emzirmeyi de istediği zaman veriyorum bazen uykudan kalkınca bazen uyumadan önce. Ama şöyle eğer uyku 1 saatten uzun sürmüşse uyanınca emziriyorum saat takip etmeden ama kıda sürmüşse artık uyumasına yakın emziriyorum. Sonra emziği veriyorum uyuyor yatağında. Emzik uykuya geçişte çok rahatlatıyor her ne kadar emzikle uyumasınu istemesemde😭